Comanda
telefonica

Vreti sa comandati
prin telefon?


Nimic mai simplu:
sunati la 021 209 45 12

(luni - vineri, intre 08:30-17:00)

Arma dvs. secreta care poate desfiinta obiectiile
inspectorilor ANAF

Cum sa demonstrati realitatea incontestabila a tranzactiilor dvs.

Stimate manager/antreprenor/contabil,
 
De fapt, cum stau lucrurile in realitate?
Inspectorul va bate la usa cu intentia vadita de a “va prinde cu ocaua mica”. Vrea sa va demonstreze intentia de inselaciune (numita elegant evaziune fiscala) si sa va “atinga” cu niste ajustari fiscale care sa va usture la buzunar! Adica de ce sa deduceti dvs. anumite sume? De ce vreti TVA-ul inapoi? De ce sa platiti impozite asa mici, cand ar trebui sa scoateti din buzunare banii care sa umple visteria statului?
 
Mai bine fiti pregatit pentru tot felul de contestari!

Singura metoda de a da inspectorului ANAF replica imposibil de demolat implica 2 lucruri esentiale pe care ar trebui sa stapaniti la perfectie:
  • cunoasterea “la litera” a legii - da, se poate daca aveti alaturi instrumente si specialisti de buna credinta (ex. Rentrop&Straton!)
  • setul de documente justificative suplimentare (de la Consultantii Rentrop&Straton) care sa oglindeasca fidel, clar si incontestabil realitatea tranzactiei efectuate.
Cu aceste 2 arme infailibile, nimeni nu va poate clinti! Niciun inspector ANAF! Rentrop&Straton va sare acum in ajutor
oferindu-va modelele documentelor justificative pe care NU le reglementeaza NIMENI si NIMIC! Dar LE CER toti inspectorii fiscali!

Lucrarea
Documente (suplimentare) obligatorii in caz de control va ofera acum colectia de acte si documente justificative pe care niciun inspector nu se asteapta sa le prezentati ca argument indestructibil in favoarea dvs.! Dar ei le cer si-si freaca mainile cu satisfactie cand saracul contribuabil ridica din umeri a neputinta! Pana aici!

ANAF a dat deja STARTUL controalelor!

Domeniile controlate prioritar anul acesta sunt cele din zone cu risc fiscal mare: munca la negru/gri, optimizari fiscale, preturi de transfer, TVA, produse cu risc fiscal ridicat (legume, fructe, bauturi alcoolice, constructii, produse minerale, imbracaminte, incaltaminte) etc.
Stiati ca 7 miliarde de euro raman anual neincasati in Romania din TVA? Principalele cauze: sunt: frauda, evaziunea fiscala, insolventa. In aceasta situatie, obiectivul ANAF este sa creasca cat mai mult colectarea TVA. Cum? Prin si mai multe controale!

Principalele domenii vizate: constructii, auto SH, imobiliare, comert, preturi de transfer. Mare atentie la controalele pe TVA care au in vedere: tranzactiile intracomunitare, achizitiile de servicii – documentele justificative care sustin prestarea efectiva a serviciilor!, serviciile achizitionate de la nerezidenti pentru care se aplica taxare inversa, cheltuielile deductibile/nedeductibile, ajustarea TVA pentru creante neincasate - strategie de recuperare a TVA de la bugetul de stat.

Preventia e cea mai buna. Fiti permanent informat! Comandati acum lucrarea dvs.! Contine zeci de modele de acte justificative editabile, intocmite de specialisti fiscali atent cunoscatori ai legii! Va ajuta sa:
  • detineti documentele care demonstreaza legalitatea actiunilor dvs., justifica total realitatea inregistrarilor dvs. fiscal-contabile si corectitudinea obligatiilor fiscale livrate statului
  • va securizati actiunile
  • evitati amenzile sau ajustarile stabilite de inspectorii fiscali veniti in control
De ce nu trebuie sa lipseasca din biblioteca dvs. 9 motive „beton armat”:
 
Raspunsul e simplu! Fiindca inspectorul ANAF:
  1. nu se asteapta sa le aveti
  2. nu se asteapta ca ele sa fie profesionist intocmite
  3. nu va mai poate amenda sau pedepsi cu ajustarea defavorabila a sumelor pe care le aveti de plata!
 
Doar si numai pentru atat si ar trebui sa comandati chiar acum colectia dvs. de documente justificative! Dar...
 
Documentele cerute suplimentar de inspectori nu sunt reglementate de niciun act normativ! Este absurd sa fiti "pedepsit” fiscal pe baza unor acte nelegiferate nicaieri! Si totusi asta se intampla, fiindca traim in Romania, nu-i asa?
 
Blocheaza ferm intentia inspectorilor de a va „arde” la buzunar fiindca nu aveti acte doveditoare care sa reflecte realitatea actiunilor/tranzactiilor dvs.! Blindati-va cu cea mai tare colectie de acte justificative!
 


Ele:
  1. sunt alcatuite de specialisti atenti la toate nevoile dvs.
  2. preintampina posibilele cerinte si obiectii ale inspectorilor
  3. contin nuante legislative cunoscute doar de specialisti experimentati!
 In plus: 
  1. impiedica actiunile punitive ale inspectorilor ANAF
  2. va scapa de stres si va ajuta sa va prezentati impecabil la control
  3. va economisesc energia si banii!
 
In concluzie, achitati chiar acum accesul dvs. la colectia de documente justificative care reflecta 1:1 realitatea tranzactiilor dvs.!

Totul despre devize, facturi, clauze contractuale ori procese-verbale salvatoare
 
Atat timp cat documentatia justificatoare (altele decat documentele obligatorii stabilite prin Ordinul nr. 2.634/2015) nu este reglementata prin nicio lege si nu exista modele „batute in cuie” pentru actele si documentele cerute de inspectori:
  • rapoarte de servicii
  • situatii de lucrari
  • procese verbale predare-primire ori de acceptanta adaptate fiecarui tip de activitate desfasurata in companii
  • documente anexate facturilor etc.

Subiectivismul e in floare! Fiecare face ce crede de cuviinta, iar inspectorii, de asemenea, controleaza dupa cum le dicteaza imaginatia si creativitatea ajunge la cote maxime!

Singurul lucru care va ramane de facut pentru a:
  • dovedi realitatea unei operatiuni economice, fie ea achizitie de bunuri sau servicii
  • demonstra corect realitatea unei tranzactii etichetate „fara scop economic”
  • sustine deductibilitatea unei cheltuieli
  • impiedica anularea deductibilitatii TVA-ului la achizitii
Este utilizarea colectiei de documente suplimentare justificative intocmita de specialistii fiscali Rentrop&Straton, coordonati de expertul contabil, Vera Constantin.
 
Aceste documente se bazeaza pe:
  • experienta dobandita de specialisti in cunoasterea si aplicarea zilnica a legislatiei in vigoare
  • identificarea problemelor reale din teren, ivite in activitatea zilnica a contribuabililor
  • solutii verificate, fara drept de apel, oferite reprezentantilor ANAF.

Unicul dvs. raspuns avantajos la incercarea inspectorilor ANAF de a «demola» corectitudinea operatiunilor dvs.
 
Il stiti, nu? Colectia de documente (suplimentare) obligatorii in caz de control elaborata de specialistii Rentrop&Straton!
 
Contine documente, sugestii de formulare ajutatoare si indicatii privind alte actiuni utile care sa demonstreze realitatea operatiunilor dvs., in caz de control. Ele se caracterizeaza prin:
  • grad maxim de detaliere
  • descriere fidele a operatiunilor facturate
  • claritate
Si au ca scop:
  • atestarea fara tagada a realitatii unei tranzactii/operatiuni economice de achizitie de bunuri sau de servicii
  • demonstrarea legalitatii politicii de facturare a companiei, in deplina conformitate cu clauzele contractuale stabilite initial
 
Lucrarea va ajuta concret sa stiti:
  • care sunt problemele pe care le ridica demonstrarea realitatii unei operatiuni economico-financiare
  • ce urmareste inspectia fiscala
  • ce drepturi si obligatii va revin la furnizarea informatiilor catre inspectori, pe perioada derularii controlului
  • totul despre evidentele fiscale - documentele obligatorii, reguli de arhivare, modul de prezentare a inscrisurilor.

Ma felicit ca am achizitionat lucrarea - o colectie nemaipomenita de documente justificative si sfaturi! Va felicit ca ati fost in stare sa identificati, prezentati si solutionati atatea tipuri de situatii! Am folosit cateva dintre sfaturile primite si sper sa n-am probleme la controlul viitor fiindca vreau sa cer scutirea de TVA in cateva situatii. Acum am argumente solide! Multumesc!

V. B., antreprenor, Constanta

25 de situatii controlate de ANAF si solutiile concrete oferite de specialistii nostri pentru rezolvarea obiectiilor ridicate privind realitatea tranzactiei
 
Descoperiti acum in lucrare 25 de exemple de situatii concrete in care contribuabilii s-au izbit de reticenta inspectorilor! Tot aici gasiti si documentatia recomandata de specialisti pentru «dezamorsarea» din start a unei situatii explozive!
 
Sunt prezentate concret si detaliat actiuni si documente prin care puteti justifica deplin realitatea operatiunilor dvs. economico-financiare in situatii precum:
  
  1. Servicii de consultanta in management. Accesare fonduri europene
  2. Documente suplimentare. Achizitia de servicii de dezvoltare a unei aplicatii informatice
  3. Documente suplimentare. Achizitia de servicii de reparatii sediu social
  4. Achizitie servicii personalizare materiale publicitare
  5. Achizitii marfuri de pe piata interna

Super-utila lucrarea! Daca as fi avut acum 4 luni aceste informatii, as fi evitat o ajustare ce mi-a scos din buzunar 5.000 euro! Probabil ca mi-as fi recuperat déjà TVA-ul! Macar acum am solutii pentru o gramada de situatii! Sper sa nu mai fiu prins «pe picior gresit!

A. L., contabil, Brasov

25 de situatii variate, cu probleme diverse intampinate de contribuabili si solutionate avantajos de specialistii fiscali R&S va scot acum si pe dvs. din incurcatura:
  
  1. Lucrari de modernizare a spatiului detinut in comodat
  2. Livrari intracomunitare de bunuri. Justificarea scutirii de TVA
  3. Livrari intracomunitare de servicii. Justificarea scutirii de TVA
  4. Achizitie licente software din spatiul non UE
  5. Achizitii de deseuri de la persoane fizice
  6. Achizitii de produse noi de la persoane fizice
  7. Servicii privind tehnologia informatiei. Instruirea salariatilor
  8. Vanzarea la un pret inferior costului de achizitiei
  9. Bon fiscal emis eronat. Formalitati de indeplinit
  10. Schimbari de pret in comertul cu amanuntul
  11. Scoatere din evidenta a produselor necorespunzatoare calitativ
  12. Scoatere din evidenta a marfurilor deteriorate pe timpul transportului
  13. Deductibilitatea integrala a costurilor cu autoturismele
  14. Scoaterea din evidenta a creantelor si datoriilor prescrise
  15. Ajustarea TVA. Clienti in faliment
  16. Acordarea diurnei pentru deplasari pe teritoriul Romaniei
  17. Acordarea diurnei pentru deplasari externe
  18. Livrari intracomunitare cu autoturismul propriu
  19. Mentionarea CNP-ului pe facturi
  20. Clauza standard privind protectia datelor cu caracter personal
 
Va sunt oferite clar toate parghiile (documente justificative continand toate informatiile cerute de inspectori, formalitati de indeplinit, actiuni de intreprins) cu care puteti demola obiectiile inspectorilor ANAF!
 
Exemplu: Ce faceti cand echipa de control reconsidera o tranzactie constand in achizitia unor servicii de logistica si marketing si contesta caracterul real al operatiunilor prezentate de dvs., mai mult, respinge cererea de ram
bursarea a TVA? Vedeti solutia in lucrare! Punctual si eficient, cu 1 singur click!

Daca vreti sa depasiti si sa castigati in astfel de situatii, blindati-va cu armele care va ajuta sa castigati aceste batalii! Fiindca adesea, victoria depinde si de aliatii care lupta umar la umar cu dvs.! Comandati acum exemplarul dvs.
 
Produsul pe scurt:

Titlu: Documente suplimentare obligatorii. Controale fiscale
Autor: Vera Constantin, expert contabil
Format: Stick USB - Tip Card Bancar
Oferta de pret: 157 lei + 5% TVA (164.85 lei)
pret redus cu 20% de la 195 lei + 5% tva (204.75 lei)
Modalitati de plata: OP / card / curierului la livrare
Livrare: prin curier la adresa indicata de dvs.
Mod de comanda: prin intermediul formularului de mai jos
 

 
Acum victoria poate fi a dvs.!
 
Codruta Tomsa
Manager de produs,
Divizia Editoriala Fiscalitate Rentrop &Straton
C.D

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna martie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:


Documente suplimentare obligatorii in caz de control

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.